امروزه استفاده از موتورسیکلت‌های حرفه‌ای که بتواند در جاده‌های درون‌ شهری، کمک خوبی برای افراد باشد، تا به آنها کمک کرده تا به‌ راحتی به محل مورد نظر رسیده و در ترافیک نمانند، رواج یافته است. این موتورها اغلب با رنگ‌ بندی‌ها و ساختارهای متفاوت تولید شده و روانه‌ بازار گشته‌اند. یکی از بهترین تولیدکننده‌های موتورسیکلت، شرکت هوندا است. موتور های تولید شده این شرکت، اغلب استانداردهای بین‌ المللی لازم را کسب کرده است و از جایی که بیشتر جوانان طرفداران موتورها هستند، این شرکت، موتور هوندای متناسب با استایل و شخصیت شما نیز در نظرگرفته است. در ادامه راجع ‌به موتور سیکلت هوندا و استایل متناسب با آن صحبت می کنیم.

معرفی موتور و شرکت هوندا

موتور سیکلت هوندا که ساخت شرکت هوندا است، اغلب قیمت به صرفه تری نسبت‌ به سایر موتورهای موجود در بازار دارد  این شرکت علاوه‌ بر قیمت‌ گذاری مناسب برای موتورهای خود، طیف وسیعی از این محصولات را آن نیز تولید کرده تا هر کس بسته به سلیقه خود بتواند از آن‌ها خریداری کند. اسامی موتورهای هوندا اغلب رمز گونه هستند، مثلاً موتورهایی که استاندارد باشند با کد cb، موتورهای آفرود با کد xr و crf، موتورهای ورزشی و اسپورت با کد cbr, برترین موتور هوندا با نام gold wing و کوچک‌ ترین موتورهای این شرکت، با نام rebel نام‌ گذاری شده و روانه‌ بازار گشته‌اند.

بهترین موتور سیکلت‌های هوندا

کدام موتور سیکلت متناسب با کدام شخصیت است؟

موتورهای شرکت هوندا در طیف‌های مختلف رنگی و ساختاری تولید شده‌اند. برای اینکه بتوانید موتور سیکلت هوندا متناسب با استعداد و شخصیت خود را پیدا کنید، نمایندگی هوندا برند به معرفی انواع این محصولات و موتورها می پردازد:

موتور هوندای africa twin
این موتور برای سفرهای طولانی، برای دشت، کوه و بیابان ساخته‌ شده. این محصول پر قدرت، ۲۲۵ کیلو وزن دارد. ارتفاع زین این موتور کاهش یافته بوده تا افراد قد بلند نیز بتوانند از آن استفاده کنند. این موتور هوندا بسیار شتاب بالایی داشته و برای ورزشکاران مناسب است. بر روی این دستگاه ۶ وضعیت حرکتی مختلف قرار داده‌ شده است تا هر کس بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و حرکت کند. گفتنی است که عملکرد ترمز و گاز با هر ۶ حالت تعبیه‌ شده قابل‌ تغییر می‌باشد. این محصول علاوه‌ بر امکانات نام‌ برده، قابلیت‌های دیگری مثل صفحه نمایش tft،  پورت usb، بلوتوث و چراغ‌های راهنمای خودکار نیز دارد.

موتور هوندا مدل cb500x 
این موتور بر خلاف موتور قبلی، جثه بزرگی داشته و برای گشت‌ و گذار نیز مناسب است. اما جثه بزرگ این محصول باعث نا کارآمدی آن نشده و بالعکس باعث استفاده راحت‌ تر از رکاب آن شده‌ است. این مدل از نوع موتورهای دو سیلندری است که ۴۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. سیستم تعلیق طولانی‌ مدت که بر روی این موتور تعبیه‌ شده است، ۴۱ میلی متر بوده و قابل تنظیم نیز می‌باشد. از نظر جاداری هم، ساختار ترک نشین این محصول، بسیار باز و راحت است.

موتور هوندا مدل adv150
این موتور سیکلت هوندا برخلاف دو مدل قبلی، برای گشت‌ و گذار در شهر تولید شده‌ است. این محصول یک واحد تک سیلندری است و ۱۱۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای این موتور سیکلت، شیشه‌ جلویی قرار داده شده که قابل تنظیم بوده تا ارتفاع مناسب برای آن ایجاد شده و ترمزهای تعبیه شده در این دستگاه، دیسکی می‌باشند. این موتور علاوه‌ بر سبکی که دارد، به یک سیستم ضد سرقت نیز مجهز شده‌ است. باتری آن از نوع ۱۲ ولتی بوده و دار ای ظرفیت پنج آمپر می‌باشد. شما برای سفرهای درون‌ شهری خود می‌توانید از این موتور استفاده کنید.

موتور هوندا مدل crf300l
این موتور به‌ صورتی طراحی‌ شده که در هر صورت بتواند، تعادل خود را حفظ کند. این ایجاد تعادل با ایجاد هماهنگی بین وزن، اندازه و هلدینگ ساخته‌ شده است. نوع موتوری که در این محصول قرار گرفته، ۲۸۶ سی‌سی ظرفیت داشته و در رانندگی و سوار کاری در محیط‌های شهری مناسب می‌باشد.

موتور هوندا مدل shadow
این موتور شامل یک گیربکس پنج سرعته و مخزن سه گالنه می‌باشد. این محصول یک موتور بی‌ صدا است که علاوه‌ بر ظاهر زیبایی که دارد، راحتی در سفر را نیز فراهم می‌کند. بر روی این موتور، شیشه‌ی جلویی تعبیه شده تا از ورود گرد و خاک به چشم جلوگیری کند. از امکانات دیگر این دستگاه، وجود سیستم صوتی بر روی آن و کیسه‌های زین می‌باشد. اگر شما به‌ دنبال موتوری هستید که در درون شهر بتوانید از آن استفاده کنید، می‌توانید این موتور را خریداری کنید.

موتور هوندا مدل rebel
این موتور یک محصول تازه‌ کار است که در دو رنگ سیاه و سرخ تولید شده‌ است. این موتور بسیار کم‌ هزینه و کم‌ مصرف بوده و وزن کمی نیز دارد. این وزن کم، باعث شتاب بالای این موتور شده‌ است که برای اغلب جوانان جالب است. این موتور سیکلت، ترمز ضد قفل، کروز کنترل، زین کوتاه و رینگ‌های شانزده اینچی دارد. اگر شما به‌ دنبال محصول با کیفیت و پر شتابی هستید، می‌توانید این موتور را انتخاب کنید.

علت های انتخاب موتورهوندا 

علت های انتخاب موتورهوندا

  • داشتن سیستم ایمنی پرقدرت
  • داشتن گارانتی و ضمانت حفاظت از محیط‌ زیست با داشتن آلاینده‌های قوی
  • داشتن فناوری پیشرفته
  • داشتن طراحی زیبا
  • قابل استفاده در محیط‌های مختلف
  • داشتن طول عمر بالا
  • داشتن سیستم سوخت پر قدرت
  • داشتن لاستیک‌های محکم
  • داشتن چراغ‌های اسپورت و جذاب
سخن پایانی

گفتیم که موتور سیکلت هوندا در انواع مختلف و رنگ‌های متفاوت ساخته شده است. موتور سیکلت‌های این شرکت، اغلب طراحی های جذابی داشته و در کنار این طراحی‌ها، موتورها و ترمزهای قوی دارند. شما برای خرید موتور سیکلت‌های هوندا مناسب با سلیقه و استایل خود، می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و آنها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، خریداری نمایید.

سوالات متداول

1.موتورهای هوندا چه سیستم ایمنی دارند؟
موتور سیکلت‌های شرکت هوندا، دارای سیستم‌های ایمنی مثل، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کننده، سیستم هشدار تصادف و ضربه و سیستم هشدار خروج از مسیر را دارند.
2.آیا موتورهای هوندا طول عمر بالایی دارند؟
بله. موتور سیکلت‌های شرکت هوندا با ساختار با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته که دارند، به تبع طول عمر بالایی را نیز تجربه می‌کنند.
3.آیا موتور سیکلت‌های هوندا، کم مصرف هستند؟
بله. موتورهای این شرکت، مصرف سوخت بهینه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *