امروزه به دلیل وجود ترافیک در جاده‌ها و از طرفی عجله‌ای که افراد برای رسیدن به محل کار خود در تایم مشخص دارند، استفاده از موتور سیکلت‌ها رواج یافته است. موتورسیکلت‌ها که اغلب دو چرخ هستند، در انواع اسکوتر نیز ساخته می‌شوند و سرعت کافی را برای افراد فراهم کرده تا سریع‌تر و راحت‌تر در جاده‌های درون‌ شهری جا به‌ جا شوند. این موتورها  این وسیله نقلیه اغلب با بنزین کار کرده و نوع هوشمند آن‌ها با برق نیز کار می‌کند. این دستگاه‌ها در انواع مختلف دو زمانه و چهار زمانه ساخته شد‌ه‌اند تا هر فرد بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. ما در ادامه راجع‌ به نقد و بررسی موتور هوندا بیت از انواع اسکوتر ها با شما صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.

نقد و بررسی موتور هوندا بیت و مقایسه ویژگی‌های آن

مشخصات موتورهای هوندابیت
۱۱۰ سی‌سی حجم موتور
۴ زمانه و هوا خنک نوع انجین
سیلندر تک، شامل دو سوپاپ سیلندر
۸۸ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه توان
سوئیچ و استارت الکتریکی نوع روشن کننده
بنزین نوع سوخت موتور
4.2 لیتر حجم باک
نوع کلاج و نوع دنده‌ای آن اتومات،انتقال قدرت به لاستیک‌ها و دنده با تسمه سیستم انتقال قدرت
۱۱۴ اینچ سایز رینگ و تایر
cbs سیستم ترمز
۷۴۰ میلی‌متر ارتفاع و فاصله‌ی زین تا زمین
۸۶ کیلوگرم وزن کلی
قرمز، مشکی و آبی رنگ
شامل کیلومتر شمار دیجیتال و درگاه شارژر usb آپشن ها

 

 

مزایا موتور هوندا بیت

مزایای موتور هوندا بیت

موتور هوندا بیت که یک وسیله پر سرعت و جمع‌ و جور در رفت‌ و آمدها است، مزایایی دارد که باعث شده خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. این مزایا عبارت‌اند از:

  • طراحی ساده و جمع‌ و جور
  • ایجاد سواری راحت برای تازه‌ کاران
  • ساخته‌ شده از پروفیل باریک و سبک
  • داشتن ظاهری جذاب و چشم‌ نواز
  • داشتن چراغ‌های اسپرت
  • داشتن سیستم تعلیق جلو تلسکوپی
  • قابلیت تبدیل به اسکوتر تندرو
  • داشتن شاسی‌های عالی
  • قابلیت افزایش قدرت و ایجاد تنظیمات سفارشی با درخواست از تولید کننده
  • داشتن لاستیک‌های محکم
  • داشتن موتور ۱۱۰ سی‌سی
  • امکان وارد کردن سوخت تزریقی به آن
  • نیاز به نگه‌داری کم‌تر
  • داشتن مصرف سوخت کم‌تر نسبت‌ به دیگر موتورها

معایب موتور هوندا بیت

موتور اسکوتر هوندا بیت علاوه‌ بر داشتن مزایای عالی که شمرده شد، یکسری معایب هم دارد که ذکر آن‌ها خالی از لطف نیست. این معایب عبارت‌اند از:

  • عدم وجود فضای ذخیره‌ سازی کافی در زیر صندلی به دلیل طراحی بسیار جمع‌ و جور آن
  • عدم مجهز بودن به ویژگی‌های مدرن
  • مناسب نبودن این محصول برای سفرهای طولانی
  • مناسب نبودن این دستگاه برای افراد قد بلند

سیستم ترمز و ایمنی موتور هوندا بیت

قدرت سیستم ترمز و ایمنی موتور هوندا بیت

موتور هوندا بیت ضد سرقت بوده و یک شاتر کلید دارد تا کسی نتواند بدون وجود سوئیچ آن را روشن کند. ترمز دیسکی جلو و ترمز درام عقب آن، به‌ نحوی طراحی شده‌اند که به‌ راحتی بتوان از طریق آن‌ها ترمز گرفته و نگران قطعی آن نبود. این موتور مانند ماشین، یک قفل ترمز دستی هم دارد تا در هنگام پارک بر روی سطح شیب‌ دار، به چرخ‌ها کمک کند تا موتور را ثابت نگه دارند. گفتنی است که موتور هوندا بیت، یک سوییچ پایه جانبی نیز دارد که در هنگام خطای سوارکار، به‌ طور خودکار خاموش شده و از تصادفات جلوگیری کند. این محصول با ابعاد جمع‌ و جوری که دارد راحتی سفر در جاده پر ترافیک را نیز فراهم می‌سازد.

کارایی موتور هوندا بیت

بررسی کارایی موتور هوندا بیت

موتور هوندا بیت به دلیل موتور قدرتمندی که دارد اغلب کارایی کافی را در جاده‌های درون شهری ارائه می‌کند اما طبق گفته افراد مختلف، در نقد و بررسی موتور هوندا بیت میتوان گفت برای سفرهای طولانی آن چنان مناسب نیست. این موتور به‌ صورتی طراحی‌ شده که فضای داخلی کار آمدی داشته و برای سوارکاری کاملا جادار است اما طبق نظر بعضی از کاربران برای افرادی که قد بلندی دارند، این موتور اسکوتر کارایی ندارند. این محصول به‌ راحتی قابل‌ استفاده بوده و سوارکاران مبتدی نیز می‌توانند آن را روشن کرده و با آن موتور سواری کنند. این محصول برای کسانی که به‌ دنبال یک وسیله حمل‌ و نقل شخصی با بودجه‌ای کم هستند، جذاب می‌باشد.

نتیجه گیری

گفتیم که موتور هوندا بیت، یک موتور داخل سوز بنزینی است که توسط شرکت هوندا ساخته شده است. این موتور که یک وسیله عالی برای حمل‌ و نقل است. بسته به شرایط رانندگی، شرایط جاده و نسخه تولیدی آن، 5.5 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف دارد.

در نقد و بررسی موتور هوندا بیت از مشتریان متوجه میشویم که این یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول است. این موتور تک‌ سیلندر، با توان ۸۸ اسب‌ بخار حرکت می‌کند و انتقال قدرت به لاستیک‌های آن از طریق تسمه انجام می‌شود. این موتور اسکوتر در رنگ‌ بندی هایی مثل آبی، قرمز و مشکی در بازار وجود دارد. شما برای آگاهی بیشتر درباره این موتور و خرید آن با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، می‌توانید به وب‌ سایت ما مراجعه کنید. مشاوران ما همواره آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان محترم خود می‌باشند.

سوالات متداول

1.توان خروجی موتور هوندا بیت چه میزان است؟
توان خروجی این محصول بسته به نسخه تولید شده آن داشته اما به طور معمول، توان خروجی موتور هوندا بیت، 118 تا 129 اسب بخار می‌باشد.
2.آیا موتور هوندا بیت، صدای تولیدی کمتری نسبت به دیگر موتورها دارد؟
بله. موتور هوندا بیت، اغلب صدای زیادی تولید نکرده و نسبت به موتورهای قدیمی نیز صدای کمتری تولید می‌کند.
3.آیا موتور هوندا بیت در مناطق مختلف سردسیر و یا گرمسیر قابل استفاده است؟
بله. طراحی این محصول به نحوی است که در هر منطقه‌ای چه سردسیر و چه گرمسیر قابل استفاده باشد. اما لازم به ذکر است که نگهداری از این موتور اسکوتور، بسته به هر شرایط محیطی، یک الزام است تا طول عمر مفید موتور شما، افزایش بیابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *